Jsme česká butiková advokátní kancelář s mezinárodním přesahem. V rámci regionu CEE jsme vytvořili síť spolupracujících advokátních kanceláří, jejichž prostřednictvím nabízíme právní služby na mezinárodní úrovni na Slovensku, v Polsku, v Německu a v Maďarsku. Možnost právní podpory v jiných zemích provádíme na žádost. Naše služby poskytujeme v českém, slovenském, anglickém, ruském a v německém jazyce.
Svoji činnost soustředíme do dvou oddělení zabývajících se projektovou podporou a běžnou denní agendou obchodních společností. Našim klientům poskytujeme veškeré právní služby, včetně poradenství, jež se týká i privátní sféry jednotlivých osob. Prostřednictvím spolupracujících externích specialistů jsme schopni zajistit také související daňové, ekonomické a účetní poradenské služby. Naším cílem je poskytovat komplexní poradenství, v rámci kterého mohou naši klienti očekávat vždy konzistentní a ucelený výstup zahrnující právní, daňový a účetní pohled na danou záležitost.
Pavel Raboch
advokát a partner
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vážení klienti a obchodní partneři,
v posledních týdnech a dnech lze sledovat negativní dopady do průmyslu a ekonomiky způsobené přetrvávající pandemickou situací v Čechách a ve světě. Jednotlivé společnosti omezují výrobu, částečně či zcela uzavírají své závody, sekundární efekty se přenášejí na jejich dodavatele.
Vláda České republiky na svém zasedání dne 23. března 2020 přijala opatření, kterým rozhodla o prodloužení omezení pohybu na veřejnosti, a zároveň přijala „vládní balíček“ pro podporu činnosti společností.
Tento newsletter přehledně popisuje obsah vládního balíčku s ohledem na jednotlivé možné režimy nakládání se zaměstnanci a související možnosti získání podpory od státu. Ty se pohybují mezi 50-80 % mzdových nákladů na zaměstnance podle typu režimu.
Prostřednictvím týmu RD Legal a spolupracujících účetních a daňových společnosti jsme schopni dodat celé řešení „na klíč“ – od realizace jednotlivých opatření po zajištění příslušných žádostí o náhradu nákladů od státu.
Zároveň si dovolíme upozornit, že ideální termín pro přijetí „celozávodních“ řešení je 1. duben 2020. Zbývá tak několik pracovních dní pro jejich realizaci a oznámení zaměstnancům včas předem.
V případě dotazů jsme Vám plně k dispozici na +420 778 405 350.
Mgr. Pavel Raboch, advokát a partner
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Adéla Seidlová
advokátka
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vážení klienti a obchodní partneři,
s ohledem na další vývoj pandemie způsobené koronavirem (COVID-19), přijímá vláda den ode dne přísnější opatření, která zasahují do života nás všech stále intenzivněji.
Již dne 14. března 2020 zakázala vláda, s platností do 24. března 2020, maloobchodní prodej a prodej služeb v provozovnách s určitými výjimkami.
Den poté vláda, opět s platností do 24. března 2020, zakázala volný pohyb osob na území celé ČR, opět s výjimkami - zejména cestami do zaměstnání a nazpět domů, nákup potravin, nezbytné cesty za rodinou, ale i procházky v přírodě.
S ohledem na závažnost těchto opatření si Vám dovolujeme nabídnout krátký přehled jejich obsahu a dopadů na Váš každodenní pracovní i osobní život.
I nadále, pokud budete mít jakýkoliv dotaz, prosím, neváhejte nás kontaktovat na informační lince, na čísle +420 778 405 353. Poradíme Vám, jak podle práva postupovat v situaci, kterou aktuálně řešíte.
Za tým RD Legal:
Mgr. Adéla Seidlová, advokátka
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Adéla Seidlová
advokátka
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vážení klienti a obchodní partneři,
koronavirus (COVID-19) je v poslední dnech nejaktuálnějším tématem ve světě, zasahujícím do osobního i profesního života nás všech, včetně vztahů mezi zaměstnavateli a jejich zaměstnanci.
Je složité orientovat se ve vyjádření odborníků ve zdravotnictví ohledně skutečných dopadů koronaviru na zdraví jednotlivců. Nelze ale pominout, že koronavirus byl ze strany WHO (Světové zdravotnické organizace) prohlášen za pandemii. V návaznosti vlády jednotlivých států omezují pohyb občanů, uzavírají hranice a přijímají další opatření k zamezení dalšího šíření tohoto viru.
V této situaci vznikají na denní bázi otázky a situace, na které jsou zaměstnavatelé nuceni reagovat.
Nejčastější případy jsou popsány níže. Zároveň jsme s ohledem na závažnost problému zřídili informační linku, na čísle +420 778 405 353.
Na ní jsme k dispozici Vám poradit, jak podle práva postupovat v situaci, kterou aktuálně řešíte.
Za tým RD Legal:
Mgr. Adéla Seidlová, advokátka
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Pavel je zakládající partner naší advokátní kanceláře.
Pavel je zkušený transakční advokát s více než osmiletou praxí v předních mezinárodních advokátních kancelářích. Po několikaletém působení v transakčním oddělení české pobočky „magic circle“ advokátní kanceláře Clifford Chance LLP vedl Pavel transakční oddělení PwC Legal Česká republika, jejímž byl zakládajícím členem. Na počátku roku 2015 Pavel založil advokátní kancelář RD Legal.
Pavel poskytuje právní poradenství v českém, anglickém a v německém jazyce.
Vážení klienti a obchodní partneři RD Legal,
principem, kterým se naše společnost RD Legal s.r.o., advokátní kancelář řídí, je vedle neustálého zlepšování našich služeb a vysoké profesionality advokátů i koncipientů, kteří pro vás dnem a nezřídka i nocí svědomitě pracují, samozřejmě i dodržování právních předpisů České republiky a Evropské unie.
V souvislosti s Nařízením Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále „GDPR“) Vám chceme tímto Informačním listem poskytnout informace týkající se ochrany Vašich osobních údajů a rovněž informace, jak s Vašimi osobními údaji v souvislosti s poskytováním našich služeb nakládáme, jak je zpracováváme, za jakými účely a mnoho dalšího. Rovněž Vás tímto chceme informovat, jaká práva uplatnit v oblasti jejich ochrany uplatnit.
Všechny vaše osobní údaje jsou zpracovávány manuálně či automaticky, a to na základě některého z GDPR daných důvodů (titulů), kterými jsou:
kdy z jiných, než výše uvedených titulů Společnost žádné osobní údaje nezpracovává. Konkrétní přehled důvodů zpracování a kategorizovaného seznamu zpracovávaných osobních údajů naleznete v Záznamu o činnosti zpracování.
Standard ochrany osobních údajů aplikovaného Společností stanovuje konkrétní způsoby, jak mohou zákazníci uplatňovat svá práva týkající se jejich osobních údajů, kterými jsou:
přičemž tato práva je možné uplatnit osobně na recepci Společnosti, poštovní zásilkou nebo e-mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Nelze do největšího detailu shrnout vše v jednom dokumentu, a tedy chybí-li Vám zde informace o ochraně Vašich osobních údajů, či jakýkoliv postup pro uplatnění Vašich práv, obraťte se prosím přímo na nás prostřednictvím e-mailové adresy: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo telefonicky na +420 778 710 730, kde Vám rádi poskytneme bližší informace.
![]() |